عصر خودرو

پیتزا فروش اسپانیایی به دنبال ورود به بازار ایران

عصر بازار- شرکت اسپانیایی«تله پیتزا» که ادعا می کند بزرگترین شرکت فروش پیتزا در خارج از آمریکاست به دنبال توسعه بازار خود در خارج از اسپانیا از جمله در ایران و انگلیس است تا به کسب و کار و بازار خود تنوع ببخشد.

پیتزا فروش اسپانیایی به دنبال ورود به بازار ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به  نقل از تسنیم، گروه «تله پیتزا» اسپانیا خود را برای گشودن اولین پیتزا فروشی اش در مکزیک آماده می کند. این شرکت پیتزای اسپانیایی در حال افزایش تلاش های خود برای تنوع بخشی به فعالیت هایش از طریق حضور در بازار کشورهای دیگر است.

    پابلو جوانتگوئی، مدیر ارشد این شرکت گفت: «ما بیش از یک سال صرف مطالعه بازار مکزیک و شرکای احتمالی در این بازار کرده ایم.» وی گفت تله پیتزا در نهایت 500 مغازه پیتزا فروشی در مکزیک باز خواهد کرد در حالی که تعداد مغازه هایش در اسپانیا، به عنوان بزرگترین بازار این شرکت 682 مورد است. «ورود به بازار مکزیک پروژه سال 2018 ماست.»

    این شرکت مادریدی که ادعا می کند بزرگترین شرکت فروش پیتزا در خارج از آمریکاست به دنبال توسعه بازار خود در خارج از اسپانیا از جمله در ایران و انگلیس است تا به کسب و کار و بازار خود تنوع ببخشد.

    به گفته جوانتگوئی، شرکت تله پیتزا که سالانه 60 میلیون پیتزا به فروش می رساند همچنین برنامه هایی برای نوسازی رستوران های خود و سرمایه گذاری روی پیتزاهای با حاشیه سود بالاتر را در دستور کار خود دارد.

    این شرکت که در سال 1987 تاسیس شده دارای 26 هزار کارگر است و در 20 کشور جهان فعالیت دارد. این شرکت در سال گذشته از طریق فروش سهام 605 میلیون یورو سرمایه جذب کرد.

    برچسب ها