عصر خودرو

قیمت دلار با کمترین نوسان + نمودار

عصر بازار- بررسی هفتگی نرخ دلار آزاد در هفته گذشته حاکی از آن است که قیمت در صرافی‌ها در روز شنبه ۲۰ خرداد ماه سال جاری با نرخ ۳ هزار و ۷۳۶ تومان به بیشترین رقم خود را تجربه کرده است.

قیمت دلار با کمترین نوسان + نمودار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، روند هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ در روز شنبه 20 خرداد ماه سال جاری با رقم 3 هزار و 736 تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه 25 خرداد ماه با رقم 3 هزار و 731 تومان به کار خود پایان داده است.

    روند قیمتی دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ دلار در روز سه شنبه 23 خرداد ماه با نرخ 3 هزار و 727 تومان به کمترین رقم خود در هفته گذشته رسید و در روز شنبه 20 خرداد ماه با نرخ 3 هزار و 736 تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته تجربه کرده است.

    نگاه کلی به نمودار هفتگی دلار حاکی از آن است که نرخ دلار در اول هفته روند نزولی به خود گرفته و این روند تا روز سه شنبه ادامه داشته و پس از آن روند صعودی به خود گرفته است.

    پس از اُفت قیمت تا روز سه شنبه دوباره ارزش دلار روند افزایشی و این روند تا آخر هفته در نمودار ادامه داشته است.

    لازم به ذکر است که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن 6 روز کاری رقم 3 هزار و 731 تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن، کاهش قیمت 1 تومانی را نشان می‌دهد.

     

    برچسب ها