عصر خودرو

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد :

ادغام بانک مهراقتصاد با برخی مؤسسات مالی شایعه است

عصر بازار- مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با انتقاد از انتشار شایعاتی مبنی بر ادغام این بانک با مؤسسات مالی نظیر کوثر و ثامن، ضمن تکذیب موضوع ادغام، گفت: تاکنون بانک مرکزی هیچ صحبت و مکاتبه‌ای با بانک مهر اقتصاد برای ادغام نداشته است.

ادغام بانک مهراقتصاد با برخی مؤسسات مالی شایعه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، سیدضیاءالدین ایمانی  با انتقاد از انتشار شایعاتی مبنی بر ادغام بانک مهر اقتصاد با مؤسسات کوثر و ثامن ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: بحث ادغام بانک مهر اقتصاد با هر مؤسسه مالی دیگری از اساس شایعه است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر بانک مهر اقتصاد از نظر نقدینگی در بهترین شرایط در شبکه بانکی قرار دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی در هیچ زمینه‌ای نیست و ما این بحث ادغام را کاملاً بی‌پایه و اساس می‌دانیم.

    مدیرعامل بانک مهر اقتصاد اضافه کرد: عده‌ای با بیان این موارد قصد تخریب بانک مهر اقتصاد را دارند و این از نظر اخلاق حرفه‌ای صحیح نیست ضمن آنکه بانک مهر اقتصاد حق خود را برای طرح دعوی علیه کسانی که این شایعات را مطرح کرده و به آن دامن می‌زنند، محفوظ می‌داند؛

    به گفته وی،جداً پیگیر این قضیه خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد عده‌‌ای و مؤسساتی بخواهند به اعتماد مردم به این بانک بزرگ و ارزشی، خدشه وارد کنند.

    ایمانی‌ افزود: اعتمادی که در حال حاضر در مجموعه‌ بانک مهر اقتصاد، سپرده‌گذار و تسهیلات‌گیرنده وجود دارد نشان می‌دهد که واقعاً هیچ مشکلی نداریم ضمن آنکه 188 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال 95 پرداخت کردیم و اعتماد چندین میلیون سپرده‌گذار نشان‌دهنده اقتدار این بانک است.

    وی تأکید کرد: حتماً با کسانی که با طرح موضوع ادغام، موجب بروز اخلال شده‌اند و در نظام بانکی کشور مشکل ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کنیم و به آنها اخطار می‌دهیم که دست از این کار خود بردارند.

    ایمانی یادآور شد: بانک مهر اقتصاد ‌آمادگی این را دارد که اگر مؤسساتی به لحاظ نقدینگی دچار مشکلی هستند به آنها کمک کند اما از این رفتارهای غیر حرفه‌ای گله‌مندیم.

    مدیرعامل بانک مهر اقتصاد اظهار داشت: ما با بانک مرکزی تعامل داریم و تاکنون بانک مرکزی هیچ صحبت و مکاتبه‌ای با بانک مهر اقتصاد برای ادغام نداشته است.

    برچسب ها