عصر خودرو

در دو ماهه اول ۹۶؛

اصفهانی ها، رکورد دار خرید سهام درتالارهای بورس منطقه ای شدند

عصر بازار- بیشترین ارزش معاملات را بین تالارهای بورس منطقه ای در دو ماهه اول سال جاری، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله ۱۰ هزار و ۲۹۵ ریال کسب کرد.

اصفهانی ها، رکورد دار خرید سهام درتالارهای بورس منطقه ای شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، شرکت بورس تهران روز پنج شنبه اعلام کرد که در دو ماهه نخست سال جاری، بیشترین ارزش معاملات را بین تالارهای منطقه ای به ترتیب، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله 10 هزار و 295 میلیارد ریال، تالار منطقه ای کیش با مبادله پنج هزار و 289 میلیارد ریال، تالار منطقه ای مشهد با مبادله 2 هزار و 995 میلیارد ریال، تالار منطقه ای کرج با مبادله 2 هزار و 947 میلیارد ریال، و تالار منطقه ای تبریز با مبادله یک هزار و 637 میلیارد ریال به نام خود ثبت کردند.
    در اردیبهشت ماه امسال، 15 میلیارد و 408 میلیون سهم به ارزش 29 هزار و 377 میلیارد ریال از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شده است که به ترتیب حدود 73 . 23 درصد و 63 .17 درصد از کل معاملات را شامل می شود.
    همچنین در بازار اوراق بدهی از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، تعداد 11 میلیون برگه به ارزش 10 هزار و 968 میلیارد ریال مبادله شد.
    همچنین از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه، تعداد 103 میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش بیش از یک هزار و 144میلیارد ریال معامله شد که از نظر تعداد 23 درصد و از نظر ارزش 6 درصد افزایش را نسبت به دوره مشابه سال 95 نشان می دهد.

    برچسب ها