عصر خودرو

استاندار لرستان:

سهام امیر منصور آریا در ماشین‌سازی لرستان واگذار می‌شود

عصر بازار: استاندار لرستان گفت: با تصمیم قوه قضائیه سهام متعلق به امیر منصور آریا در ماشین‌سازی لرستان بزودی واگذار می‌شود.

سهام امیر منصور آریا در ماشین‌سازی لرستان واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، هوشنگ بازوند عصر امروز در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت کشت و صنعت استان لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مجتمع کشت و صنعت لرستان در حال حاضر با حدود 500 نیروی کار مشغول فعالیت است، ولی در عین حال به دلیل برخی مشکلات افتتاح رسمی آن تاکنون صورت نگرفته که امیدواریم به زودی شاهد این موضوع نیز باشیم.

    بازوند با بیان اینکه 85 درصد سهام ماشین‌سازی لرستان در اختیار شرکت امیر منصور آریا بوده است، بیان کرد: این 85 درصد سهام توسط این شرکت پرداخت نشده است، ضمن اینکه با تصمیم قوه قضائیه بi زودی مزایده 85 درصد سهام متعلق به شرکت امیرمنصور آریا در ماشین‌سازی انجام شده و در اختیار بخش خصوصی قرار داده می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر فضای خوبی برای حضور بخش خصوصی در استان لرستان بi وجود آمده  که امیدواریم با حضور سرمایه‌گذاران شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها