عصر خودرو

اجماع پتروشیمی ها به راهبردی مشترک صادراتی تا پایان امسال

عصر بازار- جمع بندی و اجماع شرکت های تولیدی برای تحقق صادراتی یکپارچه و منسجم تا پایان سال نهایی شده و در این باره تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

اجماع پتروشیمی ها به راهبردی مشترک صادراتی تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، فرنازعلوی مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: هماهنگی و برنامه ریزی برای صادرات نیازمند همگرایی و همدلی میان شرکت های پتروشیمی است  و در این میان هلدینگ ها می توانند نقشی تعیین کننده را ایفا کنند.

    وی تصریح کرد: مجتمع های پتروشیمی برای حضوری پایدار در بازارهای جهانی باید با توجه به شرایط جدید به وجود آمده در منطقه برنامه ریزی های لازم را معمول کنند و نیازمند آن هستیم که با سیاست گذاری های جدید با هماهنگی بیشتری صادرات محصولات مختلف پتروشیمی انجام شود.

    علوی با بیان این که افزایش سهم ایران دربازارهای جهانی با اتخاذ راهبردی استراتژیک محقق می شود، گفت: ما بهترین حالت برای توسعه صنعت پتروشیمی و افزایش صادرات را سیاست گذاری های کلان و اجرایی می دانیم و همکاری تولید کنندگان در این مسیر راهگشا خواهد بود.

    مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: سیاست کلان صنعت که حضور پر قدرت و پایدار در بازارهای بین المللی است در تمام ابعاد به تدریج درسال های آتی با همکاری و تعامل میان تمامی ذی نفعان اجرایی خواهد شد .

    وی با تاکید بر اینکه افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی همگام با رشد صادرات مهمترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال آینده خواهد بود اظهارکرد: برنامه ریزی های شرکت ملی صنایع پتروشیمی همکاری و تعامل با شرکت های معتبر این صنعت در راستای اجرای پروژه های آتی، با استفاده از به روزترین دانش های فنی، بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن است.

    علوی افزود: پتروشیمی اکنون گام در مسیر جدیدی نهاده است و برای آینده نیازمند عزمی ملی برای تحقق برنامه ریزی های انجام شده هستیم و بدون تردید شرکت ملی صنایع پتروشیمی می تواند به عنوان نهادی هماهنگ کننده  و سیاست گذار نقش  رگولاتوری  را ایفا کند.

    برچسب ها