عصر خودرو

عرضه صادراتی بیش از ۵۸ هزار تن سنگ آهن مجتمع سنگان در بورس کالای ایران

عصر بازار- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه میزبان عرضه ۵۸ هزار و ۸۰۰ تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگان است.

عرضه صادراتی بیش از ۵۸ هزار تن سنگ آهن مجتمع سنگان در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، علاوه براین 25 هزار و 700 تن انواع قیر، گوگرد و عایق رطوبتی و همچنین 8 هزار تن آردگندم  نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش، 10 هزار تن تختالC، 110 تن سبد میلگرد در گروه فولاد، 200 تن بیلت، 900 تن شمش هزار پوندی، 20 تن شمش آلیاژی در گروه آلومینیوم و 15 هزار و 500 تن کک متالورژی نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه  42 هزار و 788 تن ذرت، شکر سفید، روغن خام، عدس درشت و گندم است. علاوه براین 6 هزار و 590 تن جو دامی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار عرضه می شود.

    تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 66 هزار و 697 تن انواع مواد پلیمری، قیر، گوگرد و مواد شیمیایی است.

    بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز میزبان عرضه 2 هزار و 930 تن ضایعات فلزی، سولفات آمونیوم، کنسانتره فسفات، قند و کنسرو مرغ است.

    برچسب ها