عصر خودرو

جزئیات فروش و قیمت برلیانس پارس خودرو اعلام شد

عصر بازار- مدیرعامل پارس خودرو با اعلام فروش برلیانس H ۲۲۰ از امروز و قیمت و بازار صادراتی این محصول از عرضه محصول جدید این زیرمجموعه سایپا خبر داد.

جزئیات فروش و قیمت برلیانس پارس خودرو اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، ناصر آقامحمدی با اشاره به آغاز عرضه برلیانس H220 از امروز با قیمت کمتر از 40 میلیون تومان در جمع خبرنگاران گفت: این محصول به لحاظ ایمنی و آپشن ها، جزء محصولات منحصر به فرد بازار داخلی است و با توجه به مشخصات فنی و قیمت، می تواند عملکرد منحصر به فردی داشته باشد ومورد استقبال مشتریان قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه 15 دستگاه از اولین تولیدات این خودرو به مشتریان تحویل داده شده افزود: اخیرا این محصول به لبنان صادر شده و قرار است در الجزایر و عراق نیز عرضه شود.

    این مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاکنون چندمدل از خودرو برلیانس تولید شده و محصول آینده این شرکت چیست؟ گفت: از محصولات برلیانس دو مدل H200 و H300 در پارس خودرو تولید می شود. ظرفیت مونتاژ این مدل روزانه 100 دستگاه است اما به تدریج افزایش می یابد. همچنین در آینده ایی نزدیک مدل C3 نیز از مجموعه محصولات برلیانس به بازار عرضه خواهد شد.

    به گفته آقامحمدی، در حال حاضر  20 درصد این خودرو داخلی سازی شده اما با سرمایه گذاری ده ها میلیارد تومانی که برای ساخت قالب ها انجام شده ، تا پایان سال داخلی سازی بیشتری انجام خواهد شد.

    برچسب ها