عصر خودرو

اعلام آمادگی شرکت بای وا المان برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی نوین در ایران

عصر بازار- مدیر گروه هیأت تجاری آلمان و رئیس کل شرکت بای وا گفت: این شرکت در حوزه فعالیت انرژی خورشیدی و بادی عملکرد خوبی دارد که آماده سرمایه گذاری دراین زمینه در ایران هستیم.

اعلام آمادگی شرکت بای وا المان برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی نوین در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، اوه شورویدر عصر دوشنبه در نشست تخصصی بخش کشاورزی خراسان شمالی با هیأت تجاری و سرمایه گذاری آلمان با بیان اینکه در این حوزه نسبت به عملکرد خود مطمئن هستیم اظهار کرد: تنها محصولات خود را نمی فروشیم بلکه تجهیز و راه اندازی نیز می کنیم و از کیفیت جنس خود نیز مطمئن هستیم.
    وی با بیان اینکه این شرکت بای وا در زمینه غلات فعالیت دارد افزود: در حوزه گندم، جو و سویا فعالیت داریم .
    شورویدر با بیان اینکه در پنج سال گذشته محصولات جدید را تولید کرده ایم افزود: از جمله جو ارگانیک، مکمل غذایی برای طیور که بازدهی بالایی دارد، در رشته تجهیزات ماشین آلات کشاورزی فعال هستیم.
    وی گفت: این شرکت در خرید و فروش ماشین آلات بخش کشاورزی دسته دوم و نو در آلمان برتر است.
    وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در خصوص وضعیت بازار و نیازمندی ها استان خراسان شمالی در زمینه ماشین آلات بخش کشاورزی نیز بیشتر گفت و گو خواهیم کرد و بررسی می کنیم که چه نیاز هایی وجود دارد، آیا در این زمینه خرید می خواهند یا تولید.
    وی اظهار کرد: این شرکت در فروش آنزیم ها و مواد مکمل برای طیور نیز فعال است .
    شورویدر با بیان اینکه محصولات خوب غلات به ایران صادر خواهیم کرد گفت: همچنین از ایران نیز خریداری خواهیم کرد.
    رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی خراسان شمالی نیز در این نشست برای همکاری در راستای سرمایه گذاری هیات تجاری آلمان در زمینه های مختلف اعلام آمادگی کرد.
    محمدصمدی گفت: در این راستا زمینه های لازم برای سرمایه گذاری فراهم است.
    وی اعطای مشوق های سرمایه گذاری و معافیت های مالیاتی و تضمین سود سرمایه را از جمله زمینه ها برای حمایت از سرمایه گذاران خارجی اعلام کرد.
    صمدی با اشاره به سفر هیات 12 نفره آلمان به این استان، گفت: طی دوروز حضور در استان برنامه های مختلفی برای شناساندن توانمندی ها و قابلیتهای استان تدارک دیده شده است.
    وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز چند تن از اعضای این هیات در حال بازدید از بخش های مختلف انرژی خورشیدی،گردشگری، صنعت و کشاورزی استان هستند.

    برچسب ها