عصر خودرو

کشتی آرای پیش بینی کرد:

آینده روشن در انتظار معاملات صندوق طلا

عصر بازار- رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: بورس کالا با توجه به نیاز موجود از طرف سرمایه گذاران اقدام به راه اندازی صندوق طلا کرده است بنابراین با قطعیت می توان گفت که روند معاملات این صندوق با موفقیت همراه خواهد بود.

آینده روشن در انتظار معاملات صندوق طلا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسکانیوز، محمد کشتی آرای با اشاره به مزایای صندوق طلا که به تازگی پذیره نویسی آن در بورس کالا صورت گرفته است، گفت: صندوق طلا با ساز و کارهای بورس کالای ایران همخوانی دارد و به طور طبیعی نظام مدونی محسوب می شود که در راستای معاملات طلا به نگارش در آمده است.

    به گفته وی، براساس پیش بینی های انجام شده راه اندازی صندوق طلا در بورس کالا با اتفاقات مثبتی همراه خواهد بود و بسیاری از مسئولان در این حوزه موافق اقداماتی و برنامه هایی هستند که باعث شفاف شدن معاملات طلا می شود.
    کشتی آرای خاطر نشان کرد: در صورتی که معاملات صندوق طلا به صورت سازماندهی انجام شود مورد استقبال عامه مردم قرار خواهد گرفت.

    رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه صنف طلا و جواهر و صندوق طلا به صورت 2 حوزه مجزا به فعالیت خود ادامه می دهند: افزود: روند معاملات صندوق طلا در بورس کالا مداخله ای در صنف طلا ایجاد نمی کند و همچنین اقدامات صنف طلا هم تاثیری را در روند معاملات این صندوق ایجاد نخواهد کرد.

    وی پیش بینی خود از راه اندازی صندوق طلا را اینگونه ارزیابی کرد: به طور قطع بورس کالا با توجه به نیاز موجود از طرف سرمایه گذاران اقدام به راه اندازی این صندوق کرده است بنابراین با قطعیت می توان گفت که روند معاملات این صندوق با موفقیت همراه خواهد بود.

    کشتی آرای با تاکید بر اینکه صندوق طلا باعث افزایش انگیزه سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این صندوق می شود، افزود: صندوق طلا در بورس کالا به صورت معامله ای مطمئن برای افرادی است که تمایل به سرمایه گذاری در این صندوق دارند و همچنین امنیت خاصی را جهت سرمایه گذاری ایجاد می کند که این امنیت موجود از طریق برنامه و مقررات موجود در بورس کالا برای بهبود روند معاملات ایجاد شده است.

    برچسب ها