عصر خودرو

سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در راه پتروشیمی

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران از سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلار در طرح پتروالفین خبر داد.

سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در راه پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، بهمن بهزادی، مدیرعامل پتروشیمی فن آوران، اظهار کرد: طرح پتروالفین با ارزش یک و نیم میلیارد دلار در منطقه اقتصادی ویژه پتروشیمی ( ماهشهر) اجرا می شود.

    وی درباره آخرین وضعیت این طرح توضیح داد: جهت اجرای طرح پتروالفین فن آوران منتظر مجوز شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تملک زمین هستیم.

    بهزادی درباره عملکرد مجتمع پتروشیمی فن آوران گفت: این پتروشیمی سومین واحد پتروشیمی متانول کشور پس از شیراز و خارگ و دومین متانول کشور از نظر ظرفیت و تنها تولیدکننده اسید استیک در کشور برای فروش است.

    شرکت پتروشیمی فن‌آوران به عنوان تولید کننده مطرح متانول و اسید استیک با حفظ و توسعه ظرفیت تولید، نقش محوری را در توسعه صنعت پتروشیمی کشور ایفا می‌کند.

    فعالیت شرکت پتروشیمی فن آوران در زمینه احداث، راه اندازی و بهره برداری واحدهای متانول، اسید استیک و منواکسید کربن به منظور صادرات، استفاده در صنعت پتروشیمی و صنایع پایین دستی بوده و منطبق با اهداف و سیاست های کلان بخش صنعت در رابطه با صادرات، ایجاد اشتغال، انتقال دانش فنی، تربیت نیروی متخصص و تولید محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا از گاز طبیعی است.

    برچسب ها