عصر خودرو

فرابورس اعلام کرد؛

معامله ۷۵هزار اوراق تسه

عصر بازار- در تابلوی اوراق تسهیلات مسکن بیش از ۷۵ هزار ورقه به ارزش تقریبی ۵۸ میلیارد ریال معامله شد و امتیاز تسهیلات مسکن بهمن ماه ۹۵ بیشترین حجم و ارزش معاملات را در تابلو تجربه کرد.

معامله ۷۵هزار اوراق تسه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، در معاملات امروز دوشنبه 22 خرداد ماه در حالی که حجم دادوستدها نسبت به روز گذشته افزایش یافت اما ارزش و تعداد دفعات معاملات کاهش نسبی را تجربه کرد تا در نهایت در 28 هزار و 352 دفعه، تعداد 296 میلیون و 127 هزار سهم به ارزش 804 میلیارد و 742 میلیون مورد مبادله قرار گیرد.

    روز جاری حدود 27 درصد از ارزش کل معاملات به بازارهای اول و دوم اختصاص داشت به طوری که 95 میلیون سهم به ارزش بیش از 220 میلیارد ریال در مجموع این دو بازار دست به دست شد. نماد «ذوب» به عنوان پربیننده‌ترین نماد بازار فرابورس، بالاترین حجم معاملات را نیز در اختیار گرفت و بیشترین ارزش دادوستد سهام در این دو بازار به نماد «ثعمرا» اختصاص یافت.

    امروز در مقابل توقف نماد شرکت معاملاتی شرکت مالیبل سایپا به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ  24 خرداد 96 نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی خراسان، کی بی سی و تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا بازگشایی شدند.

    در این میان شاخص کل فرابورس نیز افت 7 واحدی را در پایان بازار ثبت کرد که عمده بار منفی بر آیفکس از جانب نماد «مارون» رقم خورد. به این ترتیب آیفکس به ارتفاع 897 واحدی تنزل کرد.

    در تابلوی اوراق تسهیلات مسکن نیز شاهد معامله بیش از 75 هزار ورقه به ارزش تقریبی 58 میلیارد ریال بودیم. امروز امتیاز تسهیلات مسکن بهمن ماه 95 بیشترین حجم و ارزش معاملات را در تابلو تجربه کرد و قیمت تسه‌ها در بازه 752 تا 771 هزار ریال دادوستد شد.

    در همین حال در بازار اوراق با درآمد ثابت سرمایه‌گذاران میزبان دادوستد 310 هزار ورقه به ارزش بیش از 302 میلیارد ریال بودند که بالاترین حجم و ارزش معاملات به نماد اسناد خزانه اسلامی مرحله هفتم اختصاص یافت.

    معاملات بازار پایه نیز امروز 208 میلیارد ریالی شد. در این بازار در مجموع تابلوهای معاملاتی 197 میلیون سهم به ارزش 208 میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفت.

    در نهایت در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط سهامداران دادوستد 120 هزار سهم گز سکه را به ارزش بیش از 246 میلیون ریال شاهد بودند

    برچسب ها