عصر خودرو

مظاهریان:

تصویب لیزینگ مسکن در شورای پول و اعتبار

تسهیلات لیزینگ برای مسکن گران‌تر است

عصر بازار- معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با پیگیری های وزارت راه وشهرسازی لیزینگ مسکن به تصویب شورای پول و اعتبار رسید و در حال حاضر این شرکت ها در مراحل تأمین مالی هستند.

تصویب لیزینگ مسکن در شورای پول و اعتبار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، تسهیلات مسکن یکی از مهمترین و محوری‌ترین وام‌هایی است که مردم متقاضی دریافت آن هستند تا بتوانند بخشی از هزینه مسکن به عنوان بالاترین هزینه‌های خانوارهای ایرانی را تأمین کنند.

    حامد مظاهریان در گفتگو با خبرنگار مسکن در این خصوص اظهار داشت: این نهادهای مالی در حوزه خرید و فروش اتومبیل حضور پیدا کرده و برای ورود به بازار مسکن منع شده بودند.

    وی در ادامه افزود: هدف وزارت راه و شهرسازی تصویب حضور لیزینگ در شورای پول و اعتبار بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده به نتیجه رسید.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه لیزینگ‌ها می‌توانند با حضور در این بازار، سرمایه بیشتری را به بخش مسکن تزریق کنند، تصریح کرد: لیزینگ معمولاً تسهیلات گران قیمت‌تری است، اما می‌تواند بخشی از اقشار پردرآمد را هدف قرار دهد و باید در آینده منتظر اجرایی شدن اثرات مثبت این نهاد مالی در بخش مسکن باشیم.

    وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر شرکت‌ها در مراحل تأمین مالی هستند تا بتوانند با قدرت در این مسیر حرکت کنند.

    برچسب ها