عصر خودرو

یک نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

ایران، جزیره‌امن سرمایه گذاران صنعت نفت و گاز

عصر بازار- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به دلایل زیادی امن‌ترین کشور خاورمیانه و بهشتی برای سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران صنعت نفت و گاز است.

ایران، جزیره‌امن سرمایه گذاران صنعت نفت و گاز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، عبدالکریم حسین زاده به ضرورت سرمایه گذاری خارجی به ویژه سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز اشاره کرد و گفت: ایران به عنوان جزیره‌ای امن و با ثبات در میان کشورهای منطقه، از ظرفیت‌های زیادی برای جذب سرمایه‌های خارجی بهره‌مند است.

    وی با بیان این‌که جذب سرمایه خارجی در شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی، نوعی دیپلماسی اقتصادی به شمار می‌آید، افزود: منطقه خاورمیانه به علت راهبردی بودن شاهد حوادث بسیاری است، اما ایران به دلایل زیادی امن‌ترین کشور خاورمیانه و بهشتی برای سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاران صنعت نفت است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ورود دوباره ایران به جامعه جهانی و قرار گرفتن در ریل صحیح اقتصاد جهانی، باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور و بهبود وضع اقتصادی جامعه برد و زمینه‌ای مناسب برای حضور سرمایه و فناوری روز خارجی را فراهم کرد که البته هم اکنون، بخش نفت و گاز ایران جذابیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاران خارجی دارد.

    برچسب ها