عصر خودرو

گروه خودرو همچنان در سراشیبی

عصر بازار- امروز دوشنبه ۲۲ خردادماه، گروه خودرو دوباره منفی بود و شاخص گروه با افت ۱۶۷ واحدی معادل ۰.۸۹ درصد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۳۷۳ واحد ایستاد.

گروه خودرو همچنان در سراشیبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در این روز سهامداران تعداد 57 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو و ساخت قطعات به ارزش 6 میلیارد تومان در 4 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز به جز در چهار نماد قطعه سازی خاهن، خکمک، خوساز و خشرق، مابقی نمادهای گروه جو منفی داشتند، نمادهای مذکور به ترتیب در قیمتهای 247 ، 90، 200 و 242 تومان در حاشیه 3 و 4 درصد مثبت به کار خود خاتمه دادند.

    در طرف مقابل نمادهای خلنت و خموتور  با قیمتهای 257 و 360 تومان صف فروش و نمادخفنر با افت 5 درصدی در آستانه صف فروش قرار داشتند.

    همچنین نمادهای خپارس، خاور، خبهمن، ورنا، خگستر،ختوقا و خفناور در حاشیه 2 درصد منفی جایی گرفتند.

    امروز نماد خکاوه بدون محدودیت نوسان بازگشایی و افت 11 درصدی در قیمت 91 تومان را ثبت کرد، اما نمادهای خساپا و خودرو هنوز بازگشایی و شفاف سازی نشده‌اند.

    دو نماد خپویش و خنصیر در صفر مثبت تابلو بودندو نمادهای خچرخش و خمهر افت بیش از 3 درصدی را ثبت کردند.

    در مجموع گروه در وضعیت نامناسبی قرار داشت که یک دلیل عمده آن به رای گذاشتن تحریم های غیر هسته ای در کنگره امریکاست که این رای گیری امشب انجام خواهد شد و به احتمال زیاد این تحریم ها اعمال می‌شود.

    اما از منظر تکنیکال خاور در حوالی خط روند صعودی بلندمدت قرار دارد، خپارس نیز روزهای پایانی اصلاح خود را پشت سر می گذارد و به نظر می رسد به زودی شرایط گروه در جهت مثبت تغییر کند که این امر مستلزم خروج شاخص کل از روند نزولی و بازگشایی نمادهای اصلی است.

    برچسب ها