عصر خودرو

مهدوی ابهری خبر داد:

از سرگیری صادرات محصولات پتروشیمی به کشور سامورایی‌ها

عصر بازار- دبیرکل انجمن صنفی کارفرمائی صنعت پتروشیمی با اشاره به لغو تمامی محدودیت های پیش روی صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران به ژاپن از آغاز صادرات پلیمرهای ایرانی به این کشور آسیایی خبر داد.

از سرگیری صادرات محصولات پتروشیمی به کشور سامورایی‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، احمد مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمائی صنعت پتروشیمی با اعلام این خبر درباره آخرین وضعیت از سرگیری صادرات محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری ایران به ژاپن، به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت: در دوران تحریم، سهم ژاپن و کره جنوبی از بازار محصولات صادراتی پتروشیمی ایران از 21 درصد سهم (از لحاظ ارزشی) در سال 94 به 0.5 درصد کاهش یافته بود که در شرایط فعلی صادرات به ژاپن از سرگرفته شد.

    وی با تاکید بر اینکه فعلا محصولات پلیمری ایران به ژاپن صادر می شود، تصریح کرد: هم اکنون هیچ گونه محدودیت و تحریمی برای صادرات محصولات پتروشیمی شامل تامین کشتی، انتقال ارز، پوشش های بیمه ای و سایر موارد وجود ندارد و تمامی محدودیت های گذشته لغو شده است.

    این مقام مسئول از ژاپن به عنوان یکی از بازارهای سنتی صادرات محصولات پتروشیمی ایران خبر داد و افزود: در کنار محصولات پتروشیمی، شرکت های پتروشیمی گازمایع هم به این کشور آسیایی صادرات می کنند.

    برچسب ها