عصر خودرو

خراسان شمالی در پسابرجام کانون توجه سرمایه گذاران اروپایی؛

هیات تجاری و سرمایه گذاری آلمان وارد خراسان شمالی شد

عصر بازار- هیات ۱۶ نفره تجاری و سرمایه گذاری کشور آلمان امروز دوشنبه در قالب سفر دو روزه کاری وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد.

هیات تجاری و سرمایه گذاری آلمان وارد خراسان شمالی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، هیات تجاری و سرمایه گذاری کشور آلمان صبح دوشنبه در فرودگاه بجنورد مورد استقبال استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان حوزه اقتصادی و فعالان این بخش قرار گرفت.

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این سفر در پاسخ به سفر هیات تجاری این استان به آلمان در اسفند ماه سال گذشته انجام می شود گفت: مهم ترین برنامه امروز این هیأت نشست مشترک هیات تجاری و سرمایه گذاری آلمان با استاندار و تجار این استان است.
    محمد صمدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هیات تجاری آلمان امروز 22 و 23 خرداد در این استان حضور دارند که نشست این هیأت با فعالان بخش کشاورزی نیز از دیگر برنامه هایش امروز است.
    وی افزود: این هیات متشکل از 16 نفر از تجار و بازرگانان آلمان است.
    بر اساس این گزارش ، اوایل اسفند سال گذشته بود که هیئت اقتصادی به ریاست محمدرضا صالحی استاندار و با حضور جمعی از فعالان بخش خصوصی با عزیمت به دو کشور آلمان و فرانسه کوشیدند با معرفی فرصت های سرمایه گذاری این استان به صاحبان صنایع و سرمایه اعم از شرکت های خارجی و ایرانیان مقیم اروپا، هم چنین بازاریابی برای محصولات تولیدی بومی این خطه، گام دیگری برای توسعه ظرفیت های اقتصادی و رونق بیشتر عرصه کار و تولید بردارند. حضور مدیران و فعالان اقتصادی مرتبط با سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن به عنوان اولویت های اصلی توسعه خراسان شمالی در این هیئت، نویدبخش جذب سرمایه گذاران علاقه مند و ارزآوری و اشتغال زایی مناسب برای این استان در حال توسعه بود.

    برچسب ها