عصر خودرو

استایرن بوتادین رابرهای تیره و روشن ارزان شدند؛

روند نزولی قیمت پایه محصولات پلیمری

عصر بازار- بررسی قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۷ و ۲۱ خردادماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

روند نزولی قیمت پایه محصولات پلیمری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین کاهش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به استایرن بوتادین رابر تیره و روشن با 13 و 12 درصد افت است، این کالاها به ترتیب 711 و 710 تومان نسبت به دو هفته گذشته کاهش قیمت داشته اند.

    در رده دوم افت قیمت ها نیز پلی اتیلن سبک خطی با 3.9 درصد کاهش قرار دارد، این کالا از رقم 4 هزار و 70 تومان به 3 هزار و 911 تومان رسیده است.

    در رده بعدی کاهش قیمت ها نیز پلی اتیلن سنگین بادی، دورانی، تزریقی و اکریلو بوتادین استایرن قرار دارند، این کالاها از 2.2 درصد تا 2.4 درصد نسبت به دو هفته گذشته کاهش قیمت داشتند.

    همچنین در گروه پلیمری ها، پلی اتیلن سبک و سنگین فیلم، پلی اتیلن های سنگین اکستروژن، پلی استایرن معمولی و مقاوم نیز با کاهش قیمت نسبت به دو هفته اخیر مواجه شدند.

    کمترین کاهش قیمت در گروه محصولات پلیمری نیز متعلق به پلی استایرن مقاوم با 0.5 درصد کاهش است، این کالا از رقم 4 هزار و 969 تومان به 4 هزار و 944 تومان رسیده است.

    رشد های محدود

    در همین حال تعداد محدودی از محصولات پلیمری نسبت به دو هفته گذشته با افزایش قیمت روبه رو شدند، بیشترین افزایش قیمت در گروه پلیمری ها متعلق به پی وی سی ها با 0.5 درصد رشد است.

    به این ترتیب پی وی سی گرید 57 و 70 با 17 تومان رشد روبه رو شد، همچنین گرید 60 و 65 نیز به میزان 16 تومان رشد قیمت داشت.

    پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی و SB نیز با افزایش قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند، این کالاها 0.2 درصد رشد قیمت داشتند.

    در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری هم دلار با 0.1 درصد افت به رقم 3 هزار و 726 تومان رسید.

    می توانید فهرست جدید قیمت محصولات پلیمری و شیمیایی از اینجا زیر مشاهده کنید.

    برچسب ها