عصر خودرو

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار:

نخستین جشنواره "بورس و رسانه" برگزار می شود

عصر بازار- در مرداد ماه امسال و همزمان با روز خبرنگار "نخستین جشنواره بورس و رسانه" از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره "بورس و رسانه" برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بورس و رسانه" در آستانه 50 سالگی بازار سرمایه کشور، خبر داد و عنوان کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای افزایش سطح همکاری با رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری و همچنین قدردانی از تلاش و همت فعالان عرصه رسانه، نخستین جشنواره رسانه‌های فعال حوزه بازار سرمایه را همزمان با روز خبرنگار برگزار می کند.

    مشاور رییس سازمان بورس اهداف این جشنواره را برشمرد و گفت: تقویت زمینه ‌های اطلاع‌رسانی با محور افزایش سواد مالی جامعه، ارتقاء فرهنگ سرمایه‌گذاری بر پایه ارزش های اسلامی – ایرانی، تجلیل از نقش خبرنگاران در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای، افزایش نقش رسانه‌ها در جامعه پذیری شهروندان در عرصه‌های گوناگون مالی و سرمایه‌ای و همچنین ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه بازار سرمایه از مهمترین اهداف نخستین جشنواره "بورس و رسانه" است.
    به گفته یاسر فلاح آثار قابل ارائه در این جشنواره متشکل از بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال شامل روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری – تحلیلی و همچنین بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری شامل برنامه های رادیویی و سیما است.
    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس با تاکید بر اینکه شرکت همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کشور در این جشنواره آزاد است عنوان کرد: به بهترین آثار رسانه‌ای با موضوع «اقتصاد مقاومتی» جایزه ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.
    مشاور رییس سازمان بورس شرایط شرکت در این رویداد مهم بازار سرمایه و مقررات آن را برشمرد و اظهار داشت: آثار ارسالی باید به بازار سرمایه و سایر مولفه‌های اثرگذار به این حوزه مرتبط باشند.
    در پایان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: آثاری می‌توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ اول فروردین 95 تا 31 تیرماه 96 تولید و از طریق یکی از رسانه ‌های کشور (مطبوعات، خبرگزاری‌ ها، پایگاه های اطلاع ‌رسانی، صدا و سیما و ... ) منتشر شده باشند.
    یادآور می شود علاقه مندان می توانند به آدرس دبیرخانه جشنواره تهران، خیابان حافظ، نرسیده به جمهوری، بن‌بست ازهری، پلاک 10، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس مراجعه و یا با پست الکترونیکی festivalpress@sidsco.ir مکاتبه کنند. همچنین شماره تلگرام 09195981910 در دسترس مخاطبان و تلفن 64083308 پاسخگوی فعالین رسانه ای حوزه بازار سرمایه است.

    برچسب ها