عصر خودرو

عمق کم گروه خودرو و بی رغبتی سهامداران

عصر بازار- امروز یکشنبه ۲۱ خردادماه گروه خودرو و ساخت قطعات شروعی متعادل و سبز داشت اما در نیمه دوم معاملات تغییر فاز داده و شاخص گروه با افت ۸۷ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۵۴۰ واحد ایستاد.

عمق کم گروه خودرو و بی رغبتی سهامداران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 52 میلیون سهم و اوراق بهادار از گروه خودرو به ارزش حدود 7 میلیارد تومان در 5 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    خبهمن که دیروز به رشد گروه با صف خرید سنگینش کمک کرده بود، امروز در قیمت 213 تومان متعادل و مثبت بود و تنها 1 درصد رشد قیمتی ثبت کرد.

    نماد خپارس از نظر تکنیکالی تنها چند کندل تا خط روند صعودی سه ساله فاصله دارد و طی روزهای آتی در تماس با این خط رشد دوباره خود را آغاز خواهد کرد که در این میان مقاومتهای 106،113 و 124 تومان را پیش رو دارد، امروز خپارس با افت 2 درصدی در قیمت 96 تومان ایستاد.

    خزامیا نیز در حاشیه 2درصد منفی و قیمت 80 تومان قرار گرفت، خاور معادل 3 درصد افت کرد و قیمت 79 تومان را نهایتا ثبت کرد.

    از طرفی نمادهای خگستر، ختوقا، خمحور، ختراک، خکار، خلنت و خچرخش افت قیمتی 4 و 5 درصدی داشتند که در این بین نمادهای ختراک و خلنت صف فروشهای سبک در قیمتهای 359 و 262 تومان با افت 5 درصدی داشتند.

    در طرف مقابل خفنر در قیمت 523 تومان با رشد 5 درصدی صف خرید سبکی داشت، خپویش نیز در قیمت 2,186 تومان با رشد 3 درصدی جزو مثبت ترینها بود.

    در کل امروز هم مثل روزهای سابق گروه خودرو در غیاب نمادهای لیدر کم عمق به معاملات خود پایان داد.

    برچسب ها