عصر خودرو

افتتاح خط ۷ مترو پایتخت با حمایت های همه جانبه بانک شهر

عصر بازار- با حمایت‌های همه جانبه بانک شهر، خط ۷ متروی تهران به عنوان عمیق ترین خط متروی پایتخت افتتاح شد.

افتتاح خط ۷ مترو پایتخت با حمایت های همه جانبه بانک شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، 22 کیلومتر از خط 7 مترو پایتخت، طی مراسمی با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و شهردار تهران ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مدیران ارشد بانک شهر، مسئولان عالی رتبه شهری و شهروندان تهرانی؛ با حمایت های کامل بانک شهر به بهره‌برداری رسید.
    خط 7   به عنوان عمیق‌ترین خط متروی تهران است، چرا که در برخی نقاط عمق  این خط حتی به 56 متر نیز می‌رسد .همچنین این خط از   زیر همه خطوط متروی شهر تهران عبور می‌کند و بیشترین ایستگاه‌های تبادلی را نیز با سایر خطوط دارد.
    بر این اساس، شهردار تهران نیز در این مراسم با اشاره به حمایت‌های مالی بانک شهر از خط 6 و 7 مترو ی پایتخت ، گفت:  این بانک ، بانک مردم است و به همه شهرداری‌های سراسر کشور کمک می‌کند و اگر حضور بانک شهر در حوزه مالی نبود ، امکان ادامه کار وجود نداشت و باید از فاینانس‌های خارجی استفاده می‌کردیم. قالیباف با بیان اینکه روزانه 21 هزار کارگر به خاطر حمایت‌های مالی بانک شهر می‌توانند در صنعت متروسازی کار کنند، افزود: بانک شهر پول مردم را در خدمت‌شان به کار گرفته است.
    همچنین مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) نیز در این مراسم از زحمات مدیرعامل و هیات مدیره بانک شهر در کمک به ساخت این خط تقدیر کرد.
    درویش ضمن قدردانی از نقش بانک شهر به ویژه مدیرعامل این بانک(دکتر پورزرندی) در تامین مالی این پروژه عظیم ، تصریح کرد : تامین فاینانس داخلی برای ساخت خط 7 مترو پایتخت،  نقش انکارناپذیری در بهره برداری به موقع از این خط داشت.
    وی با تاکید بر این که سایر بانک های کشور نیز باید برای ورود به این حوزه پیش قدم شوند،ادامه داد: تامین 30 هزار میلیارد ریال برای این پروژه کار بسیار بزرگی بود که خوشبختانه با حمایت های بانک شهر انجام شد.

    برچسب ها