عصر خودرو

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی مطرح کرد؛

تعادل بازار جوجه یک روزه و حذف واسطه ها با ورود بورس کالا

عصر بازار- رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به شفاف سازی در بازار فروش جوجه با حذف دلالان گفت: در مرحله اول و تا ۱۰ تیر ماه قرار است ۲۰ درصد جوجه یکروزه تولید اعضای انجمن در بورس کالا عرضه شود تا در آینده نزدیک به سمت عرضه ۱۰۰ درصدی حرکت کنیم.

تعادل بازار جوجه یک روزه و حذف واسطه ها با ورود بورس کالا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایانا، محمد یوسفی گفت: عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا باعث شفاف سازی در بازار این محصول ،حذف واسطه ها و متعادل شدن قیمت آن می شود.

    وی افزود: قیمت جوجه یک روزه چند ماه است که افزایش پیدا کرده و یکی از راه‌هایی که بتواند قیمت این محصول را متعادل کند عرضه در بورس کالا است بنابراین با توجه به مزیت های بورس کالا قرار است در آینده ای نزدیک کل تولید این انجمن برای تنظیم بازار مرغ در بورس عرضه شود.

    به گفته ی یوسفی، در مرحله اول قرار است 20 درصد جوجه یکروزه تولید اعضای انجمن در بورس کالا عرضه شود تا در آینده نزدیک به سمت عرضه 100 درصدی این محصول حرکت کنیم زیرا هدف انجمن این است که معامله کل جوجه یک روزه کشور در بورس کالای ایران صورت بگیرد.

    رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی اظهار کرد: عرضه هر کالایی در بورس کالا باعث شفاف سازی معاملات آن کالا می شود و دیگر اعتراضی روی قیمت آن نمی تواند صورت بگیرد به همین دلیل در تمام دنیا این روش مورد استفاده قرار می گیرد؛ بنابراین عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا نیز مزایای زیادی داشته و به دلیل کشف قیمت عادلانه و شفاف با موفقیت رو به رو می شود.

    برچسب ها