عصر خودرو

در سال مالی ۹۴ رخ داد؛

تحقق ۲۰۲ ریال سود به ازای هر سهم "وتوصا"

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۹۴ مبلغ ۳۴۳میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۰۲ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

تحقق ۲۰۲ ریال سود به ازای هر سهم "وتوصا"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری سپه صورت های مالی یکساله مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال جاری را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت با سرمایه یک هزار و 700 میلیارد ریال معادل 365 میلیارد و 399 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاریها داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های عمومی، اداری و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به 307 میلیارد و 640 میلیون ریال رسید .

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و با افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن معادل 343 میلیارد و 151 میلیون ریال سود خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 202 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 480 میلیارد و 530 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها