عصر خودرو

اصغر زاده:

اکتشاف ۱۰ برابری معادن محقق می شود؟

عصر بازار- مدیریت اکتشاف سازمان نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: تعداد زیادی از مناطق امید بخش در کشور کشف شده است.

اکتشاف ۱۰ برابری معادن محقق می شود؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر زاده قوچانی،مدیریت اکتشاف سازمان نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو)در پاسخ به این پرسش که ایمیدرو چگونه می خواهد به هدف گذاری 10 برابری اکتشاف در 4 سال آینده دست یابد، گفت:از آنجاییکه در4 سال گذشته اقدامات خوبی درفاز شناسایی و پی جویی معادن همچون تحقیقات ژئوفیزیکی و ماهواره ای صورت گرفت،تعداد زیادی از مناطق امید بخش در کشور کشف شده است.

    وی در ادامه با اشاره به هزینه 60 درصدی مرحله حفاری، افزود:ایمیدرو در تشخیص نقاط امید بخش موفق بوده است و حالا نوبت آن رسیده تا هزینه های زیادی برای حفاری صرف شود.

    اصغر زاده قوچانی تاکید کرد: البته برای تامین سرمایه های مورد نیاز با سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفتگوهای زیادی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از این هزینه ها را از بخش خصوصی تامین کنیم.

    وی همچنین در پایان اذعان داشت:تابه حال توانسته ایم بخشی از منابع مورد نیاز را از طریق سرمایه گذاران داخلی تامین کنیم ولی با شرکت های خارجی هنوز به توافق عملی دست نیافته ایم.

    برچسب ها