عصر خودرو

کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی کردند:

بورس تهران آرام می‌گیرد

عصر بازار- کارشناسان بازار سرمایه معتقدند: حمله تروریستی صبح امروز پایتخت تهدیدی جدی برای بازار سهام نیست و تنها جنگ روانی کوتاه مدت خواهد بود.

بورس تهران آرام می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، فرزام ابوعلی در واکنش به حمله مسلحانه در مجلس شورای اسلامی  و حرم امام خمینی ( ره ) و تاثیر آن در بازار سهام گفت: با توجه به حساس بودن بازار سهام به چنین حوادثی ،  افت قیمت ها دور از انتظار نبود .
    مدیرعامل کارگزاری کارامد افزود: این تاثیرات کوتاه مدت است و در روزهای آتی با مشخص شدن  ابعاد واقعی ماجرا بازار سهام مجدد به روال عادی خود باز خواهد گشت.
    سهامداران به سمت فروش نروند
    مهدی حیدرزاده دیگر کارشناس بازار سرمایه  نیز در واکنش  به حادثه تیراندازی  امروز در پایتخت  و تاثیر منفی آن در بازار سهام اظهارداشت: حادثه امروز در تهران ممکن است که سرمایه گذار را با نگرانی  از ادامه افت قیمت سهام مواجه کند، اما این هیجانات چند روزه هست و به زودی شاهد عادی شدن روال کار بازار  خواهیم بود.
    مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا یادآور شد که سهامداران  تحت تصمیمات زودهنگام به سمت فروش سهم های خود نروند.
    وی تصریح کرد: این اتفاق، تهدیدی جدی برای بازار سهام نیست  و تنهاجنگ روانی کوتاه مدت خواهد بود.
    این تاثیرات  منفی کوتاه مدت است
    علی متولی، دیگر کارشناس بازار سرمایه نیز نسبت به حادثه  امروز در تهران و اثر گذاری منفی آن بر بازار سهام گفت: افت شدید بازار  ناشی از تاثیر منفی سود آوری شرکت ها است و این حادثه تروریستی تنها در کوتاه مدت به بازار سیگنال منفی خواهد داد.
    مدیرعامل کارگزاری ملل بیان کرد: این  مسئله و تاثیرات منفی موقت و کوتاه مدت است بنابراین توصیه می شود که از هیجانات کاذب دوری و به محض مشخص شدن ابعاد قضیه شاهد روال عادی  بازار خواهیم بود.

    برچسب ها