عصر خودرو

فشار فروش خوردویی ها را یکدست سرخ کرد

عصر بازار- امروز چهارشنبه ۱۷ خردادماه، گروه خودرو که شروع متعادل و سبزی داشت مانند سایر گروه های بازار سرخ پوش شد.

فشار فروش خوردویی ها را یکدست سرخ کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، شاخص گروه خودرو در غیاب نمادهای اصلی خود با افت 201.5 واحدی (معادل 1 درصد) در مدار 18 هزار و 539 واحد ایستاد.

    در این روز سهامداران تعداد 103 میلیون سهام از گروه خودرو و ساخت قطعات به ارزش 11 میلیارد تومان در 7.5 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز شاهد دنده عقب خودرویی ها در جاده اصلاح بودیم، نمادهای بسیاری در حاشیه 3 و 4 درصد منفی قرار گرفتند، در این میان دو نماد ختراک و خفنر در آستانه منفی کامل صف فروش و نماد خلنت در آستانه صف فروش شدن بود.

    همینطور نمادهای خگستر و خفناور در حاشیه 4 درصد منفی جزو سرخترینها بودند، نمادهای خاور در قمیت 81 تومان، خپارس 98 تومان و خاذین 97 تومان با افت بیش از 3 درصدی قرار گرفتند، خزامیا نیز به 81 تومان سقوط کرد.

    نماد خودرو در قالب یک شفاف سازی اعلام کرد که سود سرمایه گذاری در سهام شرکتها، براساس آخرین پیش بینی تقسیم سود در صورت مالی سال 95 ارائه شده است، ولی هنوز دو نماد خودرو و خساپا بازگشایی نشده اند.

    گفتنی است، خنصیر تنها نمادی بود که در حاشیه صفر مثبت، روز سبزی را پشت سر گذاشت!

    در مجموع امروز شاهد واکنش شدید خودرویی ها به حوادث تهران بودیم، لذا این هیجانات منفی را در هفته پیش رو نخواهیم داشت و با بازگشایی نمادهای لیدر، شاهد روزهای خوب در این گروه خواهیم بود.

    برچسب ها