عصر خودرو

تمایل اروپایی ها برای سرمایه گذاری در البرز

عصر بازار- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت که هیات تجاری استان البرز به منظور گسترش روابط بازرگانی تیر ماه سال جاری به کشورهای لهستان، استونی و آلمان اعزام می شود.

تمایل اروپایی ها برای سرمایه گذاری در البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، عبادالله کامکار روز چهارشنبه در جریان بازدید استاندار البرز از چند واحد صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ و برگزاری نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: همراه با سیاست های کلان و برنامه توسعه دولت تدبیر و امید و با عنایت به تمایل قابل توجه کشورهای اروپایی به توسعه روابط اقتصادی و تامین کالاها از طریق جمهوری اسلامی ایران، اتاق بارزگانی البر روابط گسترده تجاری و اقتصادی با کشورهای اروپایی بعد از برجام برقرار کرده است.
    وی تصریح کرد: استان البرز میزبان بیش از 30 هیئت تجاری اقتصادی از سراسر دنیا به ویژه کشورهای اروپایی بوده است.
    معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز همچنین گفت: بنابر اعلام اتاق ایران، اتاق البرز به عنوان معین کشور لهستان در میان اتاق های بارزگانی سراسر کشور تعیین شده است.
    وی افزود: استانداری و اتاق بازرگانی از کشورهای لهستان، استونی و وزارت اقتصاد ایالت راینالد فالتس آلمان در سال 95 دعوت کردند و تفاهم نامه های همکاری برای توسعه روابط با اتاق های مذکور امضاء شده است.
    کامکار تصریح کرد: در این زمینه اتاق البرز ضمن دریافت مجوز از اتاق ایران در نظر دارد هیئت تجاری اقتصادی در بازه زمانی 4 الی 10 تیرماه سال جاری به کشورهای لهستان، استونی و آلمان اعزام کند.
    معاون استاندار البرز هدف کلی این سفر را آشنایی با ساختار اقتصادی منطقه و بررسی شرایط برای توسعه روابط اقتصادی با تجار و بازرگانان کشورهای مذکور دانست.

    برچسب ها