عصر خودرو

مدیرعامل تدبیرگران فردا؛

امیدوارتر از دو سال گذشته هستیم

عصر بازار- سال ۹۶ به طور معناداری بهتر از سال ۹۴ و ۹۵ خواهد بود، زیرا وضعیت اقتصادی کشور از شرایط بحرانی چند سال اخیر خارج شده است.

امیدوارتر از دو سال گذشته هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، محسن رحمتی، مدیرعامل تدبیرگران فردا، با بیان مطلب فوق گفت: چنانچه روند حرکتی اقتصاد مانند دو سه سال اخیر ادامه پیدا کند، از نیمه دوم امسال شاهد رونق نسبی در بازار سهام خواهیم بود.

    وی با بیان اینکه نباید از بازار همان رونقی را انتظار داشت که در سال 92 ، بازار و سهامداران تجربه کردند، افزود: اگر تغییر شدیدی در سیاست های دولت اتفاق نیفتد ما از اواسط امسال شاهد بهتر شدن صورت مالی شرکت ها خواهیم بود.

    این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: وضعیت کلان اقتصادی رو به بهبود است و با یک فاصله زمانی، وضعیت بهبود در درآمد، فروش و سودآوری شرکت ها خودش را نشان می دهد.

    مدیرعامل تدبیرگران فردا با ابراز امیدواری نسبت به سال جاری اظهار داشت: ما امسال خیلی نسبت به سال های 94 و 95 امیدوارتریم، زیرا تنها ریسک سیستماتیکی که می توانست بازار را تهدید کند انتخاب رییس جمهور جدید برای 4 سال آینده بود که با انتخاب مجدد دکتر روحانی تکلیف بازار در این خصوص روشن شد. در نتیجه بازار نسبت به سیاست ها و روش های دولت دوازدهم با ابهام جدی مواجه نیست.

    وی با تأکید بر اهمیت انتخاب مجدد دولت تدبیر و امید گفت: طیف هایی که در انتخابات شرکت کردند از منظر سیاست های اقتصادی خیلی متفاوت بودند، به همین دلیل انتخاب هر کدام تعیین کننده سیاست های چهار ساله ای بود که می بایست در دولت دوازدهم اجرا می شد، بنابراین بهترین انتخاب از نظر بازار سرمایه ادامه کار دولت فعلی بود.

    رحمتی با بیان اینکه ادامه روند دولت تدبیر و امید موجب رونق بازار در نیمه دوم امسال و در نهایت سال 97 می شود، گفت: با روشن شدن نتیجه انتخابات بسیاری از فعالان بازار که در تعیین سیاست های خود دست نگه داشته بودند، هم اکنون روش های خود را مشخص کردند به همین دلیل می تواند انتظار داشت وضعیت بازار در ادامه امسال بهتر شود.

    برچسب ها