عصر خودرو

بورس کالا میزبان اولین صندوق کالایی؛

"صندوق طلا" از شنبه پذیره‌نویسی می‌شود

عصر بازار- صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس که اولین صندوق کالایی بازار سرمایه کشور است، آماده پذیره‌نویسی شد و از ۲۰ تا ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (شنبه تا چهارشنبه هفته آینده) در ساعات ۹ الی ۱۵.۳۰ از طریق کارگزاری‌های عضو بورس کالای ایران و همچنین از طریق سیستم معاملات آنلاین با نماد "طلا" قابل خریداری است.

"صندوق طلا" از شنبه پذیره‌نویسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، این صندوق که از نوع صندوق‌های قابل معامله است در بورس کالای ایران فعالیت خواهد کرد و دارایی آن بر پایه سکه طلا تعریف شده است. صندوق پشتوانه طلای لوتوس با نماد طلا عرضه خواهد شد و واحدهای آن در زمان پذیره‌نویسی 10هزار ریال قیمت دارد که برای سرمایه‌گذاری باید حداقل 10 واحد صندوق معادل 100 هزار ریال خریداری کرد.

    تأمین سرمایه لوتوس پارسیان مدیر و بازارگردان این صندوق است و فعالیت صندوق تحت نظارت حسابرس، متولی و سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود. مدیریت صندوق به صورت فعال (Active) صورت خواهد گرفت و دارایی آن گواهی سپرده سکه طلا و اوراق مشتقه مبتنی بر سکه طلاست.

    در این پذیره‌نویسی علاوه بر امکان ارائه درخواست خرید به کارگزاری، امکان شرکت در پذیره‌نویسی از طریق سیستم معاملات آنلاین کارگزاری و توسط شخص سرمایه‌گذار نیز فراهم است و برای این منظور دارا بودن کد معاملاتی آنلاین و دسترسی به سیستم معاملات آنلاین کارگزاری ضرورت دارد.

    برچسب ها