عصر خودرو

مرکز مالی ایران با همکاری شرکت بورس انرژی ایران برگزار می کند:

نخستین کارگاه آموزشی بازرگانی نفت در بازارهای مالی

عصر بازار: مرکز مالی ایران به منظور ارتقاء دانش کاربردی فعالان حوزه صنعت نفت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی بازرگانی نفت در بازارهای مالی در دو سطح، ویژه مدیران‌عامل و اعضای هئیت‌مدیره شرکت­ها و کارشناسان بازار سرمایه کرده است.

نخستین کارگاه آموزشی بازرگانی نفت در بازارهای مالی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مرکز مالی ایران، کارگاه آموزشی بازرگانی نفت در بازارهای مالی به منظور ارتقاء دانش کاربردی فعالان حوزه صنعت نفت طراحی و در آن مباحثی همچون مقدماتی در اقتصاد انرژی، بایسته‌های تجارت در بازارهای بین‌المللی، بازیگران فعال منطقه‌ای و بین‌المللی با تاکید بر چرخه تولید انتقال و فروش، مقدماتی بر مکانیزم­ های قیمت‌گذاری با تمرکز بر نفت، روندهای عرضه و تقاضای نفت، واردات، صادرات و جریان تجارت، مدیریت و پوشش ریسک در معرض، مقدماتی بر تجارت، قراردادها و مذاکرات، اصول، ساختار و عملکرد بورس انرژی و همچنین مکانیزم‌های معاملاتی در بورس انرژی ایران عنوان خواهد شد.

    بنابراین گزارش، کارگاه آموزشی مذکور یک روزه بوده و به شرکت­کنندگان در پایان، گواهی­نامه حضور در کارگاه توسط مرکز مالی ایران و شرکت بورس انرژی ایران به صورت مشترک اعطاء می‌شود.
    علاقه­ مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکز مالی ایران به نشانی http://www.Ifcenter.ir مراجعه یا با شماره 66724545-021 تماس بگیرند.

    برچسب ها