عصر خودرو

دبیر انجمن کارفرمایان سیمان:

ابهام در اجرای توافق سال گذشته دولت با صنایع سیمانی

عصر بازار: براساس توافق سال گذشته مقرر شد این میزان ( ۷ سنت) از اول فروردین ۹۴ به عنوان بستانکار بر روی قبوض گاز با صنایع سیمانی محاسبه شود که تا امروز محاسبه نشده است.

ابهام در اجرای توافق سال گذشته دولت با صنایع سیمانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، عبدالرضا شیخان با انتقاد ازعمل نکردن دولت به وعده 7 سنت (دلار تعادلی) که به ازای هر 1 متر مکعب صرفه جویی در گاز کارخانجات باید پرداخت می کرد ، اظهار داشت : سال گذشته صنایع سیمانی کشور با توافقی که با وزارت نفت داشتند 20 روز کاری را تعطیل کردند تا گازرسانی به خانه ها در فصل زمستان قطع نشود که البته این موضوع مصادف با هفته پاک نیز بود .

    وی ادامه داد: براساس توافق سال گذشته مقرر شد این میزان ( 7 سنت) از اول فروردین 94 به عنوان بستانکار بر روی قبوض گاز با صنایع سیمانی محاسبه شود که تا امروز محاسبه نشده است.

    شیخان افزود: متاسفانه این بی اعتمادی هم اکنون بین دولت و صنایع سیمانی بوجود آمده و بعید به نظر می رسد برای امسال مجددا سیمانی ها برنامه سال گذشته را تکرار کنند.

    دبیر انجمن کارفرمایان سیمان همچنین در مورد صادرات سیمان به عراق و همکاری این انجمن با بورس کالا گفت: به منظور شفاف سازی در قیمت سیمان و سیستم کنترل این کالا در جلسه ای که با حضور نمایندگان سازمان توسعه تجارت ایران ، انجمن سیمان و گمرک و وزارت صنعت برگزار شد مقرر شد پس از بررسی پیشنهادات انجمن سیمان از سوی سازمان توسعه تجارت ایران هر چه سریعتر صادرات سیمان از طریق رینگ صادراتی سیمان در بورس کالا صورت گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها