عصر خودرو

رشد متعادل گروه خودرو در غیاب بزرگان!

عصر بازار- امروز شنبه ۱۳ خردادماه گروه خودرو در غیاب نمادهای اصلی، متعادل و مثبت به کار خود پایان داد و شاخص گروه نهایتا با ثبت رشد ۶۱ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۷۷۰ واحد ایستاد.

رشد متعادل گروه خودرو در غیاب بزرگان!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از عصرخودرو، در این روز سهامداران تعداد 54.8 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو  و ساخت قطعات به ارزش 6.8 میلیارد تومان در 5 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    با توجه به تعطیلات روزهای یکشنبه و دوشنبه بازاری کم حجم و نیمه تعطیل را نظاره گر بودیم، خصوصا در غیاب دو لیدر اصلی یعنی خساپا و خودرو، گروه نتوانست رشد شارپی را ثبت کند.
    نماد خودرو که در صورت مالی 12 ماهه سال 95 به ازای هر سهم مبلغ 147 ریال سود محقق کرد، امروز  به دلیل پوشش 103 درصد پیش بینی هایش متوقف شد!
    پیش تر نیز نماد خساپا به دلیل تعدیل مثبت قابل توجه 157 درصدی متوقف شده بود، به این ترتیب در صورت بازگشایی این نمادها احتمالا شاهد اقبال دوباره سهامداران به سمت این گروه باشیم.
    امروز هیچ نمادی از گروه خودرو بیش از 3 درصد تغییرات قیمتی نداشت، در این بین نمادهای خلنت، خمحور و خکار در حاشیه 3 درص منفی جزو سرخترینهای گروه در طرف مقابل نماد خبهمن و خپویش در حاشیه 3 درصد مثبت از سبزترینها بودند.
    از طرفی نمادهای خگستر در حوالی 2 درصد مثبت، خپارس 1.69 درصد، خاور و خزامیا حول صفر مثبت قرار داشتند.
    نماد ختراک که جهت برگزاری مجمع سالیانه متوقف شده بود، امروز خبر از تقسیم سود کم 47 ریالی معادل 65 درصد سود خالص در مجمع خود داد و بدون محدودیت نوسان بازگشایی شد ولی در این روز سهم کشف قیمت نشد!
    خپارس نیز در صورت مالی 12 ماهه معادل 71 درصد پیش بینی هایش را محقق کرد و علی رغم سال قبل به سود 5 ریالی به ازای هر سهم رسید، همانطور که اشاره شد امروز خپارس در مدار مثبت قرار داشت.

    برچسب ها