عصر خودرو

۲۳ هزار و ۱۶۹ نوبت معامله در بازارهای فرابورس انجام شد

عصر بازار: امروز در بازار فرابورس، ۸۸ میلیون ورقه بهادار در ۲۳ هزار و ۱۶۹ نوبت دست به دست شد.

۲۳ هزار و ۱۶۹ نوبت معامله در بازارهای فرابورس انجام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 21 مهرماه 1394 در فرابورس ایران با خرید و فروش 88 میلیون و 90 هزار ورقه بهادار به ارزش 492 میلیارد و 870 میلیون ریال به پایان رسید.

    سرمایه‌گذاران بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز خود را به خرید و فروش 5 میلیون و 170 هزار سهم شرکت تازه‌وارد صنایع نسوز توکا به میزان 24 میلیارد و 400 میلیون ریال اختصاص دادند.

    آیفکس در روز جاری روند افزایشی به خود گرفت و با 8.6 واحد صعود به 686.59 واحد رسید و پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر را در این رشد داشت.

    شرکت‌های توسعه و عمران کرمان، صنایع نسوز توکا و پتروشیمی زاگرس بیشترین افزایش و شرکت‌های نیرو سرمایه، زنگان و فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و هر ورقه تسهیلات مسکن 612 تا 630 هزار ریال دست به دست شد.

    بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری آسام با معامله 200 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق مرابحه سه ماهه گلوکزان با داد و ستد 100 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان ، بانک دی، پگاه فارس، قند شیروان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    گفتنی است، در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی مهندسی صنعتی روان فن‌آور پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بودیم و نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم صاحبان سهام در تاریخ 23 مهرماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها