عصر خودرو

امکان حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است

عصر بازار- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان از فراهم شدن زمینه و شرایط حضور واحدهای صنعتی کوچک و متوسط زنجان در فرابورس و بورس کالا خبر داد.

امکان حضور واحدهای صنعتی کوچک زنجان در فرابورس و بورس کالا فراهم شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، امیر حمیدنیا گفت: امکان تامین مالی ارزان قیمت از محل فروش سهام و جذب سرمایه گذاران جدید از مزایای عرضه سهام در فرابورس است.
    وی افزود: با توجه به شرایط سخت دریافت تسهیلات بانکی، فرابورس برای تامین نقدینگی و رونق این واحدها جایگزین مناسبی است.
    این مسئول اضافه کرد: معرفی و تبلیغ در تابلو بورس به صورت رایگان در کنار شرکت های بزرگ و معتبر، اعتبار بخشی به شرکت و مالک آن، امکان انتشار انواع اوراق قرضه و امکان انتقال مالکیت سهام برای شرکتها در حداقل زمان و هزینه بخشی از مزایای حضور واحدهای کوچک در بورس می باشد.
    حمیدنیا گفت: مهمترین شرط ورود این واحدها به فرا بورس داشتن شفافیت مالی و اطلاعاتی است.
    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان در خصوص پذیرش واحدهای صنعتی در بورس کالا افزود: این واحدها می توانند برای تسریع در فروش محصولاتشان در بورس کالا حضور یابند.
    حمیدنیا برخورداری از معافیت مالیاتی ، سهولت و سرعت پذیرش ، معرفی شرکت به آحاد جامعه از مزایای فراهم شدن بستر پذیرش صنایع کوچک و متوسط در فرا بورس و بورس کالا اعلام کرد.
    وی در پایان اظهار داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مدیریت تامین منابع مالی و سرمایه گذاری صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی زنجان آمادگی خود را برای حضور در فرا بورس و بورس اعلام کنند.
    شایان ذکر است در حال حاضر بیش از 90 درصد از واحدهای صنعتی استان زنجان جزو بنگاههای کوچک و متوسط است.

    برچسب ها