عصر خودرو

همایش «مدیریت ریسک و مهندسی مالی» با حمایت فرابورس ایران برگزار می‌شود

عصر بازار: دومین همایش «مدیریت ریسک و مهندسی مالی» با حمایت فرابورس ایران و مشارکت نهادهای مالی و دانشگاهی معتبر از جمله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آیکو روز ۲۳ دی‌ماه سال جاری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همایش «مدیریت ریسک و مهندسی مالی» با حمایت فرابورس ایران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مدیریت و گزارشگری ریسک در بازارهای مالی، ریسک در صنعت بانکداری کشور، ریسک در صندوق‌های بازنشستگی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، تامین سرمایه‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ابزارهای مالی اسلامی، ابزارهای مالی مشتقه، ساختارمند و ترکیبی، طراحی، قیمت‌گذاری و ارزیابی ابزارهای پوشش ریسک در بورس‌های کالایی و آسیب‌شناسی طراحی ابزارهای مالی و مدیریت ریسک در ایران از جمله محورهای این همایش علمی است.

    در این همایش که شاپور محمدی معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دبیر علمی آن است، رسول سعدی رئیس هیات مدیره و امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران به عنوان اعضای کمیته علمی حضور دارند.
    دانش‌پژوهان و علاقه‌مندان برای ارائه چکیده مقالات خود به دبیرخانه این همایش تا 15 آبان‌ماه و برای ارسال اصل مقالات تا پایان آذرماه فرصت دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها