عصر خودرو

بورس هرمزگان برگزار کرد؛

کارگاه تخصصی"راه های تامین مالی از بازار سرمایه با استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی"

عصر بازار- تالار منطقه ای بندرعباس با همکاری اداره کل اقتصاد و دارایی استان هرمزگان و شرکت تأمین سرمایه امید کارگاه آموزشی با عنوان" را ه های تأمین مالی از بازار سرمایه با ابزاراهای نوین تأمین مالی " برگزار کرد .

کارگاه تخصصی"راه های تامین مالی از بازار سرمایه با استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بورس تهران ، بورس منطقه ای هرمزگان با همکاری اداره کل اقتصاد و دارایی استان هرمزگان و شرکت تأمین سرمایه امید کارگاه آموزشی با عنوان" را ه های تأمین مالی از بازار سرمایه  با ابزاراهای نوین تأمین مالی " را به منظور بهره مندی بنگاه های اقتصادی استان  و مدیران بخش های مختلف اقتصادی استان در روز چهار شنبه سوم خرداد برگزار کرد .

     در ابتدای این نشست تخصصی ریاست امور و اقتصادی هرمزگان از فعالیت و حمایت بازار سرمایه در خصوص ابزارهای بدهی دولتی قدردانی کرد و با اشاره به بودجه 96 و انتشار انواع اوراق بدهی دولتی،  نقش بازار سرمایه را پررنگ عنوان کرد.

    در ادامه این نشست تخصصی خانم زاهری مدیریت بورس منطقه ای هرمزگان در خصوص اهمیت تأمین مالی از بازارسرمایه و نقش این ابزارها در رفع کمبود نقدینگی در استان وتوسعه بنگاه ها و اتمام پروژه ها گفت: یکی از محورهای اجرای اقتصاد مقاومتی استفاده از بازار سرمایه و مشارکت عموم مردم و سرمایه داخلی در تأمین مالی است.

    در ادامه  دکتر حدادی مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه امید، در خصوص جایگاه تأمین سرمایه ها و میزان کارکرد آنها در تأمین مالی کشور و چشم انداز این ابزارها توضیحاتی را ارائه دادند و در انتها دکتر دریابر به صورت تخصصی و به تفصیل کلیه ابزارهای نوین مالی را تشریح کرد.

    شایان ذکر است در خاتمه جلسه به سوالات به طور مبسوط پاسخ گفته شد.

    برچسب ها