عصر خودرو

برای سر رسید آبان ۹۶ اعلام شد :

اطلاعیه آغاز دوره معاملاتی اختیار خرید و فروش سهام کگل و فولاد

عصر بازار- معاملات قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) در سررسید آبان ماه ۱۳۹۶ در بورس اوراق بهادار تهران، سه شنبه مورخ ۰۹ / ۰۳ / ۱۳۹۶ آغاز می شود.

اطلاعیه آغاز دوره معاملاتی اختیار خرید و فروش سهام کگل و فولاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران،  بر روی سهام فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) و معدنی و صنعتی گل­گهر (کگل) در سررسید آبان­ماه 1396  روز سه شنبه مورخ 9 خرداد 96 در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می گردد.

     بنابر این گزارش  منظور از نحوه درج، حداقل تعداد قراردادهایی است که باید در اولین روز و طی دوره معاملاتی با توجه به جدول فاصله قیمت اعمال در سامانه معاملات وجود داشته باشدطبق ماده 7 دستورالعمل معاملات قراردادهای اختیار معامله سهام، در اولین روز معاملاتی هر زیرگروه هم ماه، حداقل یک قرارداد اختیار معاملة در سود، یک قرارداد اختیار معاملة بی تفاوت و حداقل یک قرارداد اختیار معاملة در زیان درج می شود.

    لازم به ذکر است که:

    1-  سرمایه گذاران محترم می توانند فقط نسبت به اخذ موقعیت خرید در نمادهای ایجادشده اقدام نمایند و اخذ موقعیت فروش تنها به منظور بستن موقعیت های خرید قبلی اخذشده، امکانپذیر خواهد بود.

    2-   پس از پایان دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله، دارندگان موقعیت باز خرید در صورت تمایل و دارندگان موقعیت باز فروش به طور قطع وارد فرآیند اعمال قراردادهای اختیار معامله خواهند شد.

     3 -  قراردادهای اختیار معامله دارای دو سررسید جداگانه نقدی و فیزیکی به شرح زیر می باشند:

    الف) سررسید نقدی: زمان سررسید نقدی، یک روز کاری پیش از سررسید فیزیکی میباشد.

    ب)سررسید فیزیکی: زمان سررسید فیزیکی، آخرین روز معاملاتی قراردادهای اختیار معامله سهام می باشد.

    سرمایه گذاران محترم می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به اطلاعیه شماره  23611 / 181   مورخ 07/03/1396 منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران به نشانی www.tse.ir مراجعه نمایند.

     

     

    برچسب ها