عصر خودرو

ریزش ادامه دار گروه خودرو در غیاب سایپا

عصر بازار- امروز یکشنبه ۷ خرداد ماه، نمادهای گروه خودرو در غیاب سایپا به سقوط قیمتی خود ادامه دادند و روزی کم تحرک و سرخ را رقم زدند، از این رو شاخص گروه با افت ۲۰۷.۵ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۸۳۵ واحد ایستاد.

ریزش ادامه دار گروه خودرو در غیاب سایپا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 101 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو و ساخت قطعات به ارزش 13 میلیارد تومان در 9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در این میان خپارس با جابه جایی حدود 29 میلیون سهام به ارزش تقریبا 3 میلیارد تومانی صدر نشین در حجم و ارزش معاملات گروه بود.

    در جریان معاملات امروز، خاهن با رشد 4 درصدی قیمت پایانی سبزترین نماد گروه بود، این نماد صف خرید کوچکی تشکیل داده و در قیمت 246 تومان به کار خود پایان داد.

    نمادهای خدیزل، خنصیر و خشرق در حوالی صفر مثبت  نیز جزو سبزپوشهای گروه بودند، مابقی نمادها همگی جوی منفی داشتند.

    در پایان معاملات، نماد خودرو با افت 1.7 درصدی در قیمت پایانی 272 تومان قرار گرفت، این نماد به تنهایی 18 واحد تاثیر منفی روی شاخص کل بورس گذاشت.

    از طرفی،  نمادهای خلنت، خرینگ و خفنر صف فروش کوچکی تشکیل دادند و دو نماد خپویش و خمحور در آستانه صف فروش با افت تقریبا 5 درصدی قرار داشتند، خکمک نیز در حاشیه 4 درصد منفی جزو سرخترینهای گروه بود.

    سایر نمادها جوی متعادل و منفی را پشت سر گذاشتند که در این بین می توان به خپارس با 2.5 درصد، خزامیا 1.6 درصد، خاور 2.68 درصد، خاذین 2.57 درصد، ورنا 1.51 درصد و ختوقا 2.59 درصد افت قیمت پایانی اشاره کرد.

    به نظر می رسد تا زمان بازگشایی سایپا گروه خودرو به درجا زدن خود ادامه دهد، از این رو باید منتظر ماند و دید که لیدر نارنجی پوش کی به آغوش خانواده خودرویی بازخواهد گشت؟

    برچسب ها