عصر خودرو

ایران میزبان شانزدهمین کنفرانس پژوهشی انجمن جهانی گاز در سال۲۰۲۰ شد

عصر بازار- ایران به طور رسمی میزبان برگزاری شانزدهمین کنفرانس پژوهشی انجمن جهانی گاز (IGRC ۲۰۲۰) در سال ۲۰۲۰ شد.

ایران میزبان شانزدهمین کنفرانس پژوهشی انجمن جهانی گاز در سال۲۰۲۰ شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ،در اختتامیه مراسم پانزدهمین کنفرانس پژوهشی انجمن جهانی گاز، میزبانی کنفرانس شانزدهم، رسما به جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی گاز ایران واگذار شد.
    سعید پاک سرشت مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران، در این مراسم با اشاره به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران و نیز توسعه روز افزون صنعت گاز و استفاده همه جانبه از این منبع انرژی، پیشاپیش حضور همه میهمانان از کشورهای مختلف دنیا را در تهران 2020 خیرمقدم گفت.
    پاک سرشت ظهار داشت: اتحادیه بین‌المللی گاز که یکی از مؤثرترین سازمان‌های تخصصی بین‌المللی در صنعت گاز و به عنوان صدای رسای این صنعت است، به دنبال آن است تا به همگان ثابت کند که گاز و توسعه و تولید پایدار این انرژی پاک، تنها کلید رسیدن به کیفیت بهتر زندگی در آینده است.
    وی در ادامه اظهار داشت: بر اساس آخرین چشم‌انداز ارایه شده اتحادیه بین‌المللی گاز و به منظور این که انگیزه و توان اعضا را برای رسیدن به اهداف افزایش دهیم، باید طرح‌های عملی جدیدی در این چشم‌انداز گنجانده شود؛ تا مطمئن شویم از توسعه فناوری‌های نوین و عملی، به شدت حمایت خواهد شد.
    مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این که ایران به عنوان بزرگ‌ترین دارنده ذخایر گازی در دنیا و سومین تولیدکننده بزرگ گاز طبیعی که از شبکه بزرگ عرضه این انرژی پاک شامل؛ استخراج، تولید، پالایش، انتقال و توزیع برخوردار است، نقش غیرقابل اجتنابی در این حوزه ایفا می‌کند، گفت: ایران با توجه به دارابودن سرمایه انسانی جوان، پرتلاش و باانگیزه طی دو دهه اخیر به طور پیوسته به رشد علم و تکنولوژی که فاکتور اصلی ایران در توسعه صنعت گاز است هدایت شد و اکنون نیز می‌تواند سکان هدایت این کشتی را برای رسیدن به توسعه بهتر، هموار کند.
     پانزدهمین کنفرانس پژوهشی اتحادیه بین المللی گاز به مدت سه روز از سوم تا پنجم خرداد (26-24 می) با شعار «گاز طبیعی، کمک به رشد و توسعه آینده» در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد.
    در این کنفرانس که هر سه سال یکبار و با حضور نمایندگان 27 کشور دنیا از جمله آمریکا، فرانسه، ژاپن، کره، ایران، برزیل، روسیه و....، برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان به ارایه دستاوردهای خود در حوزه صنعت گاز طبیعی پرداختند.

    برچسب ها