عصر خودرو

در کمپین جدید بانک شهر در ماه مبارک رمضان " خرده به جیب نگیر"

عصر بازار- بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.

در کمپین جدید بانک شهر در ماه مبارک رمضان " خرده به جیب نگیر"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک شهر، بر این اساس، این کمپین با هدف اطلاع رسانی در خصوص ویژگی‌های کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارت‌ها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا می‌شود.

    آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.
    قابل ذکر است که کارت شهروندی هم اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاه‌های شهروند و ... از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است.
    در کمپین " خرده به جیب نگیر"، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگی‌ها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود .
    همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرنده‌ها معرفی می‌شود.

    برچسب ها