عصر خودرو

۲۰۱۸ سال بهره برداری نفتی ایران

عصر بازار- جمهوری اسلامی ایران در سال آینده میلادی بیش از ۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی را در پروژه های خود عملیاتی خواهد کرد. گفته می شود شرکت توتال فرانسه نخستین مجموعه ای است که وارد بازار انرژی ایران می شود.

۲۰۱۸ سال بهره برداری نفتی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شبستان ، جمهوری اسلامی ایران در سال 2018 در حدود 50 میلیارد دلار از پروژه های نفتی خود را وارد فضای عملیاتی می کند. گفته می شود پس از ریاست جمهوری حسن روحانی اکنون شرکت های متعددی از جمله چند شرکت اتریشی علاقه مندی خود را برای ورود به بازار انرژی ایران اعلام کرده اند.

    نباید از نظر دور داشت که ایران در حال حاضر سومین تولید کننده نفت در اوپک به شمار می رود و در حدود 3 میلیون بشکه نفت در روز استخراج می کند که به گفته مقامات این کشور تهران تا سال 2021 تولید نفت خود را به 5 میلیون بشکه خواهد رساند.

    آنطور که وزیر نفت ایران گفته است توتال ، لوک اویل و مرسک از اصلی ترین همکاران انرژی جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند. همانطور که رسانه های اعلام کردند انتخابات ایران نشان داد مردم این کشور به تغییرات و همکاری های بین المللی "‌بله " گفته اند.

    برچسب ها