عصر خودرو

چرخ هیجان در گروه خودرو پنچر شد

عصر بازار- امروز شنبه ۶ خردادماه، گروه خودرو بر مدار نزولی باقی ماند و شاخص گروه با افت ۲۵۷ واحدی به مدار ۱۹ هزار و ۴۳ واحد عقب نشینی کرد.

چرخ هیجان در گروه خودرو پنچر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 97 میلیون سهام از گروه خودرو و ساخت قطعات به ارزش 12 میلیارد تومان در 8 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در این بین نماد خپارس با جایه جایی 24 میلیون سهم صدرنشین گروه در حجم معاملات بود، بیشترین ارزش معاملات نیز متعلق به این سهم با 2.5 میلیارد تومان ارزش معامله بود.

    گروه خودرو امروز را هم در غیاب خساپا به سر بردند، در این بین نمادهای خاور در قیمت 89 تومان با افت 4 درصدی، خمحرکه در قیمت 187 تومان و صف فروش سبک، خمحور در آستانه منفی کامل و قیمت پایانی 242 تومان جزو منفی ترینهای بازار بودند.

    نمادهای خپویش، خنصیر و خاذین با قیمت پایانی که حوالی صفر مثبت بود تنها نمادهای سبز پوش گروه بودند که قیمت معاملاتی نماد خاذین افت جزئی در حوالی صفر منفی داشت ولی قیمت معاملاتی دو نماد خنصیر و خپویش رشد 2 و 1.7 درصدی داشتند.

    نماد خودرو نیز با افت 1.7 درصدی در قیمت پایانی 276 تومان به کار خود پایان داد، در صورتی که این نماد در مسیر رشد قرار بگیرد، هم گروهی ها نیز به دنبال آن رشد قیمتی خواهند شد.

    از منظر تکنیکالی امروز نماد خودرو روی خط حمایت بلند مدت قرار گرفت که می تواند نویدی برای بازگشت گروه به روزهای خوش باشد و حتی تغییر روند خودرویی ها می تواند باعث تحرکات مثبت در کل بورس شود.

    در مجموع امروز گروه خودو مثل بقیه گروه های بازار در وضعیت قرمز بود و به دلیل غیاب سایپا نمادهای خودرویی کم رمق بودند، بازگشت خساپا می تواند پایان گارد نزولی خوردویی ها باشد.

    برچسب ها