عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

اختصاص ۱۵۸ ریال سود به ازای هر سهم "حکشتی"

عصر بازار: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۴ مبلغ دو هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۵۸ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۱۵۸ ریال سود به ازای هر سهم "حکشتی"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران صورت های مالی یکساله منتهی به 31 خرداد ماه 94 را با سرمایه 16 هزار و 393 میلیارد ریال و به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت طی یکسال مبلغ سه هزار و 184 میلیارد و 47 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و درآمد ارائه خدمات داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به دو هزار و 869 میلیارد و  501 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی کسر و سود عملیاتی دوره معادل دو هزار و 162 میلیارد و  801 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن سود خالص دوره معادل دو هزار و 583 میلیارد و 460 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 158 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 573 میلیارد و 426 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها