عصر خودرو

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس :

۳۶ میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شد

عصر بازار- مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: ۳۶ میلیون سهم در معاملات هفته گذشته بورس این استان معامله شد.

۳۶ میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، کرشمه ترابیان اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس 36 میلیون و 412 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 95 هزار میلیارد ریال مبادله شد.

    وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 220 شرکت است، خاطرنشان کرد: 13 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 87 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

    مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر 27 شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای 53 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

    وی عنوان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های پارس خودرو، نورد و لوله اهواز و سرمایه‌گذاری سایپا با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های پارس خودرو، سایپا و قند قزوین نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.

    ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سایپا، لعابیران و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین نیز با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو بوده‌اند.

    وی عنوان کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته با 802 واحد افزایش به عدد 81 هزار  و 146 رسید.

    برچسب ها