عصر خودرو

۱۰ مقصد گردشگری ایمن در سال ۲۰۱۷

عصر بازار- شاخص صلح جهانی ۱۰ کشور پیشنهاد شده برای گردشگری که عاری از حوادث تروریستی و آشوب های داخلی هستند را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است.

۱۰ مقصد گردشگری ایمن در سال ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از آکادمی گردشگری پایدار, شاخص صلح جهانی 10 کشور پیشنهاد شده برای گردشگری که عاری از حوادث تروریستی و آشوب های داخلی هستند را در سال 2017 معرفی کرده است.

    1.ایسلند: این کشور 6 سال است که در صدر فهرست ایمن ترین مناطق جهان قرار دارد.

    2. دانمارک: این کشور نیز صدرنشین فهرست شادترین مناطق جهان است.

    3. اتریش: در اتریش نرخ جرم بسیار پایین است و با  وجود هم مرز بودن با 7 کشور دیگر اروپایی دارای امنیت بالایی است.

    4. نیوزیلند: این کشور بدون شک یکی از صلح آمیزترین مناطق روی کره زمین است! نرخ جنایت و تهدیدات تروریستی در نیوزیلند نزدیک به صفر است.

    5. پرتغال: این کشور فقط با اسپانیا مرز مشترک دارد و این همسایه فداکار، همانند مانعی سخت در برابر ورود هرگونه جنایت و تهدیدی به پرتغال ایستادگی می کند.

    6. جمهوری چک: همسایگی با آلمان مزایای بسیاری برای این کشور اروپایی به همراه داشته است. پایین بودن نرخ جنایت در جمهوری چک و سالی بدون تهدیدات تروریستی، آن را به یک مقصد امن گردشگری تبدیل کرده است.

    7. سوئیس: این کشور به دلیل طبیعت زیبایش مورد توجه گردشگران قرار دارد. سوئیس درگیر هیچ تنش داخلی و خارجی نیست.

    8. کانادا: وسعت این کشور آمریکایی و رشته کوه های راکی، امنیت خوبی به آن بخشیده است. کانادا درگیر هیچ جنگی نیست و محل مناسبی برای گردشگران به حساب می آید.

    9. ژاپن: امن ترین کشور آسیا دارای نرخ بسیار پایین جرم و جنایت داخلی است. در ژاپن تهدیدات تروریستی وجود ندارد.

    10. اسلوونی: همسایگی با کشورهای ایتالیا، کرواسی، مجارستان و اتریش که سخت گیری بسیاری در حفظ امنیت داخلی بکار می گیرند، به اسلوونی نیز امنیت و آرامش قابل قبولی بخشیده است. در چند سال اخیر هیچ تهدید یا حادثه تروریستی در اسلوونی گزارش نشده است.

    برچسب ها