عصر خودرو

سفیر اندونزی خواهان حضور تجاری اصفهان در این کشور شد

عصر بازار- سفیر اندونزی در ایران خواهان افزایش مراودات اقتصادی و حضور هیات های تجاری استان اصفهان در این کشور شد.

سفیر اندونزی خواهان حضور تجاری اصفهان در این کشور شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  اتاق بازرگانی اصفهان، 'اکتاوینو علمودین' افزود: اصفهان و بنگکولو( شهر و استانی در اندونزی) می‌توانند در زمینه‌های مختلف روابط اقتصادی و سرمایه ‌گذاری کنند.
    وی در نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان از بازرگانان و فعالان تجاری و اقتصادی استان اصفهان برای حضور در نمایشگاه تخصصی اندونزی در ماه شهریور امسال دعوت کرد و گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی معرفی خواهد شد.
    همچنین رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با بیان اینکه اصفهان و بنگکولو می‌توانند روابط اقتصادی ایران و اندونزی را تقویت کنند گفت: استان اصفهان به‌عنوان صنعتی‌ ترین استان ایران می‌تواند همکاری نزدیکی با اندونزی داشته باشد.
    سید عبدالوهاب سهل ‌آبادی وی یکی از وظایف سفارت‌خانه‌ها را ایجاد بستر ارتباطی بین اتاق‌های بازرگانی عنوان کرد و افزود: اتاق بازرگانی اصفهان و جاکارتا می‌تواند زمینه توسعه روابط اقتصادی را فراهم سازد.
    وی همچنین خواستار ایجاد پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه تخصصی اندونزی شد و خاطرنشان کرد: شرکت‌های استان اصفهان می‌توانند از طریق این پاویون به معرفی توانمندی‌های خود بپردازند.
    اندونزی با جمعیت 258 میلیون نفری به عنوان پرجمعیت ‌ترین کشور مسلمان است، در سال گذشته حجم واردات این کشور از ایران 90 میلیون دلار و صادراتش به ایران 89 میلیون دلار بود.
    نفت خام، قیر، مواد شیمیایی و پتروشیمی، دستگاه‌های الکترونیکی، محصولات کشاورزی و موتورهای الکترونیکی به‌عنوان مهم ‌ترین واردات از ایران و کاغذ، الیاف مصنوعی، ماهی و روغن از مهم‌ ترین اقلام صادراتی این کشور به ایران است.
     

    برچسب ها