عصر خودرو

براساس مصوبه مجمع شرکت صنایع ریخته‌گری ایران (سهامی عام)

سرمایه شرکت ریخته‌گری ایران از ۵۰ به ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت

عصر بازار: براساس مصوبه مجمع شرکت صنایع ریخته‌گری ایران (سهامی عام) سرمایه شرکت ریخته‌گری ایران از ۵۰ به ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

سرمایه شرکت ریخته‌گری ایران از ۵۰ به ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  بر اساس اطلاعات مندرج در کدال، براساس مصوبه مجمع شرکت صنایع ریخته‌گری ایران (سهامی عام) سرمایه شرکت ریخته‌گری ایران از 50 به 400 میلیارد ریال افزایش یافت.

    -‌ مجمع با اکثریت بیش از دوسوم آراء حاضران افزایش سرمایه از مبلغ 50 هزار میلیون ریال به مبلغ 400 هزار میلیارد ریال منقسم به 400 میلیون سهم یک‌هزار ریالی با نام از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران به مبلغ 223 هزار و 17 میلیون ریال و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مبلغ 126 هزار و 983 میلیون ریال در یک نوبت افزایش یابد را تصویب نمود.

    -‌ هیأت‌مدیره پس از رعایت مواد 166، 169، 170، 171 به بعد لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت حق تقدم آن دسته از سهامدارانی را که در مهلت قانونی از حق تقدم خود استفاده ننموده و یا حق تقدم خود را واگذار ننموده‌اند پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط از طریق سازمان بورس اوراق بهادار به فروش رسانده، ابتدا ارزش اسمی آن را که از خریدار حق تقدم دریافت می‌نماید با رعایت مفاد ماده 184 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت به حساب مخصوص افزایش سرمایه منظور نماید و سپس درآمد حاصل از فروش حق تقدم‌های مذکور را پس از کسر هزینه‌های متعلقه به حساب بستانکاری صاحبان سهام منظور نماید و پس از عملی ساختن افزایش سرمایه طبق ماده 163 لایحه اصلاحی قانون تجارت به مدارک افزایش سرمایه رسیدگی و ضمن مشخص نمودن سرمایه جدید جهت اصلاح اساسنامه در قسمت مربوط به مقدار سرمایه ثبت شده شرکت به مرجع ثبت شرکت‌ها اعلام کند تا پس از ثبت جهت اصلاح اطلاع عموم آگهی شود.

    -‌ مجمع به هیأت‌مدیره اختیار تام داد تا پاره سهم‌های حاصل از افزایش سرمایه را در بورس اوراق بهادار به فروش رسانیده و معادل ارزش اسمی مجموع پاره سهم‌های فروخته شده را به حساب افزایش سرمایه و مابه‌التفاوت قیمت اسمی آن با قیمت فروش را پس از کسر هزینه‌های مربوط به نسبت پاره سهم‌های متعلقه به حساب بستانکاری این گونه از صاحبان سهام منظور نماید.

    ماده اساسنامه: سرمایه شرکت از مبلغ 50 هزار میلیون ریال به مبلغ 400 هزار میلیون ریال منقسم به 400 میلیون سهم یک‌هزار ریالی با نام تماماً پرداخت شده می‌باشد.

    جلسه در ساعت 15 روز خاتمه یافت و کلیه حاضران در جلسه به آقای عباس اسماعیلی آهویی با حق توکیل به غیر وکالت داده تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها نسبت به امضا ذیل دفاتر قانونی اقدام نماید.

    برچسب ها