عصر خودرو

افزایش حضور کشورهای اروپائی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن ایران

عصر بازار: یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی(ایران کان مین ۲۰۱۵ )با همکاری مشترک خانه معدن ایران،شرکت پالار سامانه و شرکت نمایشگاهی ایماگ آلمان، از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در محل د ائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

افزایش حضور کشورهای اروپائی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (ایران کان مین 2015) امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و بویژه شرکت های خارجی از جمله شرکت های اروپائی مواجه شده است.

    بر اساس این گزارش، این نمایشگاه جزء معدود نمایشگاههای کشور است که در آن تعداد شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه از تعداد شرکت های داخلی بیشتر است.

    در یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران 90 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 102 شرکت خارجی، جدید ترین و نوین ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر 10 هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

    در این نمایشگاه شرکت کنندگان خارجی از 11 کشور خارجی؛آلمان، اسپانیا، اطریش،  امارات متحده عربی، ایتالیا، چین، تایوان، ترکیه، کره جنوبی، مصر و هند حضور پیدا خواهند کرد.

    اهمیت یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران موجب شده است تا برخی کشورها از جمله کشورهای آلمان، ایتالیا و چین بصورت گروهی( پاوین)در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

    مشارکت گسترده و گروهی مشارکت کنندگان خارجی از جمله کشور آلمان با 30 شرکت، کشور ایتالیا با 28 شرکت و کشور چین با 16 شرکت که بیشترین فضای بخش خارجی را نیز به خود اختصاص خواهند داد، بطور قطع از ویژگی های بارز این نمایشگاه خواهد بود.

    در یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران؛ انواع صنایع و تجهیزات معادن زیر زمینی و روباز،دستگاهها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری،ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی،دستگاهها، تجهیزات و ماشین آلات حفر و نگهداری تونل،انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری،دستگاهها و تجهیزات مرتبط به کانه آرائی و فرآوری معدنی،تجهیزات مربوط به انتقال و جابجائی مواد معدنی،ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معادن،تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگهای ساختمانی و تزئینی- ماشین آلات، تجهیزات  و ابزار برش و فرآوری سنگ تزئینی،سنگهای قیمتی و گرانبها،معدن و محیط زیست،سیستم های تهویه معادن،نرم افزارها و سیستمهای پردازش داده های معدنی،تکنولوژیهای نوین در صنعت معدن،مواد منفجره و تجهیزات انفجار،تجهیزات تامین برق و روشنائی معادن،تجهیزات، تخلیه و آبرسانی معادن زیرزمینی،انواع کمپرسور،دستگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی و آنالیز  مواد معدنی،تجهیزات ایمنی و بهداشتی معادن،تجهیزات نگهداری معادن،تجهیزات، قطعات  و لوازم یدکی،شرکتها و پیمانکاران معدنی ،طراحی معادن، پژوهش و فناوری ،فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و حمل و نقل حوزه معدن، ارائه و به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

    یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی(ایران کان مین 2015 )با همکاری مشترک خانه معدن ایران،شرکت پالار سامانه و شرکت نمایشگاهی ایماگ آلمان، از 25 تا 28 مهرماه در محل د ائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و هر روز از ساعت 9 تا 17 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو