عصر خودرو

ثبت ۹۶۳ میلیارد ریال داد و ستد در بازارهای فرابورس

عصر بازار: بازار فرابورس ایران در بیستمین روز مهرماه با داد و ستد ۸۷ میلیون و ۹۹۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۹۶۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال به کار خود خاتمه داد و شاخص کل فرابورس با کاهش ۲.۴ واحدی نسبت به روز قبل روی عدد ۶۷۸ ایستاد.

ثبت ۹۶۳ میلیارد ریال داد و ستد در بازارهای فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در جریان معاملات امروز، عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا با کشف قیمت هر سهم 4 هزارو 500 ریال انجام شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات را با داد و ستد 7 میلیون و 200 هزار سهم به ارزش 32 میلیارد و 400 میلیون ریال به خود اختصاص داد.
    این در حالیست که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام توسعه و عمران کرمان و پس از آن قند چهارمحال و بیمه سامان بود و نماد شرکت های پگاه فارس، بانک دی، ذوب آهن اصفهان، قند شیروان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان و پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    از سوی دیگر، بانک سرمایه، مس تکنار و نیرو سرمایه با بیشترین افت قیمت مواجه شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 626 تا 658 هزار ریال دست به دست شد.
    در بازار ابزارهای نوین مالی، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 8 میلیون و 960 هزار سهم، بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه قائد بصیر با داد و ستد 100 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    گفتنی است، نماد معاملاتی بانک سرمایه پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پیش بینی با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز آماده انجام معامله شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها