عصر خودرو

سازمان خصوصی سازی؛

ثبت یک شماره شبا بانکی در سامانه سهام عدالت الزامی است

عصر بازار- مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود سالیانه باید شماره شبا بانکی مربوط به حساب معتبر و غیر مسدود به نام خود را ثبت نمایند.

ثبت یک شماره شبا بانکی در سامانه سهام عدالت الزامی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برای دریافت سود سهام عدالت سالیانه توسط مشمولین سهام عدالت، ثبت یک شماره شبا بانکی مربوط به حساب معتبر و غیر مسدود به نام  فرد مشمول در یکی از بانک های عامل کشور و اخذ اعلام تایید نهایی آن از طریق سامانه سهام عدالت ضروری است.

    بر اساس این گزارش؛ مشمولین سهام عدالت که تا کنون موفق به ثبت شبا بانکی خود در سامانه مزبور نشده اند لازم است از فرصت استفاده نموده و حتما یک شماره شبا بانکی معتبر به نام خود را از طرق مختلف از بانک دریافت و در سامانه ثبت کنند و از تایید نهایی آن از طریق همین سامانه هم اطمینان حاصل نمایند.

    گفتنی است هر یک از مشمولان فقط باید شماره شبا خود را در سامانه وارد کند و در هنگام کار با سامانه شماره شبا شخص دیگری مثل والدین یا فامیل و دوستان را به جای شبای خود ثبت نکند.

    همچنین مشمولین باید پیش از ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه از مسدود یا راکد نبودن حساب بانکی شان از طریق بانک اطمینان حاصل فرمایید.

    لازم به ذکر است مشمولین باید شماره شبا حسابهای بانکی مشترک را در سامانه ثبت نموده و حتما شبا بانکی شان متعلق به حسابی باشد که فقط صاحب آن حساب خودشان هستند.

    برچسب ها